لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که ساعات زیادی را از شبانه روز خود را در اینترنت سپری می کنید، احتمالا با مشکل کاهش سرعت مواجه شده و این موضوع برای شما خوشایند نیست. اما اگر با راه های افزایش سرعت اینترنت آشنا باشید، می توانید همیشه به شبکه با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشید. بنابراین مطالعه این مطلب می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر می خواهید سرعت اینترنت خود را افزایش دهید، روش های زیر را امتحان کنید.

به مودم نزدیک تر شوید

بسیاری از مردم تاثیر فاصله از مودم را در سرعت اینترنت نادیده می گیرند. اما اگر دقت کنید زمانی که در اتاق و یا طبقات دیگری از ساختمان هستید و یا به طور کلی فاصله شما با مودم زیاد است، سیگنال ها باید از دیوارها و یا طبقات عبور کنند تا به دستگاه شما برسند و هر یک از این موارد کمی از سرعت شبکه را کم می کند. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید، این است که مودم را در اتاق و مکانی قرار دهید که قصد دارید در آن جا دستگاه مورد نظر خود را به اینترنت متصل کنید.

راه های افزایش سرعت اینترنت

  • ۰۰/۰۵/۲۴
  • سمیه شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی