لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین بازی اشیا گمشده اندروید کدام است؟ بازی اشیا گمشده از سری بازی هایی است که طرفداران زیادی دارد و می توانند علاوه بر سرگرم کننده بودن به تقویت زبان شما کمک کنند. چرا که این بازی ها اغلب به زبان انگلیسی طراحی شده اند و به مرور دامنه لغات انگلیسی شما را گسترش می دهند. اخیرا تعداد زیادی از این بازی در محیط ها و با قواعد مختلف طراحی شده و شما می توانید از بین همه آن ها، یکی زا انتخاب و روی موبایل اندروید یا آیفون خود نصب کنید. اگر شما هم به این سبک بازی ها علاقه دارید، مطالعه این مطلب پیشنهاد می شود تا با لیستی از بهترین بازی اشیا گمشده اندروید و آیفون آشنا شوید.

بهترین بازی اشیا گمشده اندروید و آیفون

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

با تبدیل شدن تلفن های همراه معمولی، به تلفن های هوشمند، انجام همه امور برای ما ساده تر شده و در هزینه و وقت صرفه جویی می شود. این موبایل ها مانند یک مینی کامپیوتر عمل کرده و شما بسیاری از امور روزمره خود مانند عملیات پرداخت، گوش دادن به موسیقی، ارسال ایمیل، عکاسی، جستجو در اینترنت و… را توسط آن ها انجام می دهید. در این مطلب آموزش بالا بردن امنیت موبایل را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند تا موبایل خود را از خطرات و آسیب های مختلف حفظ کزده و بستری امن برای استفاده از موبایل برای شما فراهم می کند.

همان طور که گفته شد کاربرد تلفن های هوشمند امروزه چندین برابر تلفن های معمولی در سال های گذشته است و شما اطلاعات بانکی و شخصی خود را به دلایل مختلفی مثل پرداخت های بانکی، خرید آنلاین و… را در موبایلتان وارد کرده و فایل های مهمی از قبیل تصاویر و ویدئوهای شخصی خود را در آن ذخیره می کنید. پس حتما فکر کردن به گم یا دزدیه شدن موبایل ، علاوه بر زیان مالی وارد شده، مشکلاتی مثل از دست دادن فایل ها و اطلاعات شخصی نیز ایجاد می کند. بنابراین اگر شما هم نگران امنیت موبایتان هستید، پیشنهاد می کنم با ما در این مطلب همراه باشید و با مطالعه مراحل آموزش بالا بردن امنیت موبایل ، خطرات احتمالی را از تلفن های هوشمند خود و اطرافیانتان دور کنید.

آموزش بالا بردن امنیت موبایل

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

در طی چند سال اخیر، لپ تاپ ها به ابزاری مهم جهت انجام دادن کارهای روزانه، از تماشای فیلم، تا انجام امور اداری، خرید اینترنتی و… تبدیل شدند. با ساخت لپ تاپ ها در سایزهای مختلف، حمل و نقل آن ها برای افراد راحت تر شده و وجود باتری در آن ها باعث می شود بتوان در هر مکانی بدون نیاز به اتصال به برق، کارهای ضروری خود را توسط لپ تاپ انجام داد. اما آیا برای افزایش عمر باتری لپ تاپ خود، چاره ای اندیشیده اید؟ اگر یک لپ تاپ برای انجام امور روزانه، خرید اینترنتی، کارهای اداری، تماشای فیلم و یا حتی انجام بازی دارید، باید بدانید که یکی از مهم ترین بخش های آن، باتری و طول عمرش می باشد و راه های افزایش عمر باتری لپ تاپ از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید.

طبیعی است که عمر باتری هر لپ تاپ با توجه به برنامه ها، نرم افزارهای نصب شده روی آن، متفاوت است. به عنوان مثال اگر مرتبا با لپ تاپ خود، بازی هایی با گرافیک بالا انجام دهید، باتری بیشتری مصرف خواهد شد. اما علاوه بر این تنظیمات نادرست و عدم استفاده صحیح از لپ تاپ موجب کاهش طول عمر باتری لپ تاپتان خواهد شد.

اما لازم نیست نگران عمر باتری لپ تاپ خود باشید، چرا که ما در اینجا ترفند ها و نکته هایی را بیان می کنیم که با مطالعه و عمل به آن ها می توانید عمر باتری لپ تاپ را به حداکثر برسانید. برای اینکه با این ترفندها آشنا شوید با ما در این مطلب همراه باشید و سعی کنید با مطالعه راه های افزایش عمر باتری لپ تاپ و انجام آن ها، از کاهش طول عمر باتری لپ تاپتان جلوگیری نمایید.

راه های افزایش عمر باتری لپ تاپ

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

اینترنت در زندگی همه ما نقش مهمی ایفا می کند و هرگز نمی توان اهمیت آن را انکار کرد. حتما شما هم بارها به موتور جستجوی گوگل برای یافتن مطالب مورد نظر خود مراجعه کرده اید. اما گاهی سرعت مرورگرها کاهش یافته و جستجو توسط آن ها نیاز به زمان بیشتری دارد؛ و از آن جا کاربران برای صرفه جویی در وقت و تسریع انجام امور از خرید اینترنتی و یا جستجو در اینترنت استفاده می کنند، کاهش سرعت مرورگرها برایشان خوشایند نخواهد بود. اگر شما هم تا کنون با این مشکل مواجه شده اید، می توانید با افزایش سرعت گوگل کروم اندروید و ویندوز ، به راحتی امور اینترنتی خود را با سرعت بیشتری انجام داده و در وقت خود صرفه جویی کنید.

در این مطلب راهکارهای کاربردی و ساده ای را بیان می کنیم که می توانید توسط آن ها، در چند مرحله، سرعت مرورگرهای خود را افزایش دهید. مطالبی که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم مربوط به مرورگر گوگل کروم می باشد، اما می توانید آن ها را برای سایر مرورگرها نیز اجرا کنید.

بنابراین برای اطلاع از راه های افزایش سرعت گوگل کروم اندروید و ویندوز با ما در این مطلب همراه باشید.

افزایش سرعت گوگل کروم اندروید و ویندوز

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

آیا با قابلیت های VLC Player آشنا هستید؟ آیا به جز تماشای فایل های ویدئویی، از نرم افزار VLC Player استفاده کرده اید؟ این نرم افزار موفق شده در سال های اخیر، به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پخش ویدئو تبدیل شده و افراد زیادی آن را دریافت و نصب کرده اند. اگر شما هم VLC Player را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کرده اید،پیشنهاد می کنیم، این مطلب را مطالعه کرده و با ترفند ها و قابلیت های VLC Player آشنا شوید.

پس از مطالعه این مطلب می توانید از VLC Player در موارد بیشتری استفاده کنید.

قابلیت های VLC Player

  • سمیه شریفی