لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

۳۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صفحه کلید یا کیبوردها ، یکی از مهم ترین لوازم جانبی به ویژه برای کامپیوترهای خانگی است. کیبورد انواع مختلفی دارند و برندهای زیادی در دنیا به ساخت صفحه کلیدهایی در طرح ها و مدل های مختلف پرداخته اند؛ شما می توانید با توجه به نیاز خود و کاربرد این کیبوردها، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. یکی از کاربردهای کیبورد، انجام بازی های کامپیوتر توسط آن می باشد. بنابراین گیمرها و همه افرادی که بازی را یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی های خود می دانند، تمایل دارند، یک کیبورد خوب برای بازی داشته باشند. بهترین کیبورد گیمینگ چه نوع کیبوردی است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر تمایل دارید با جدیدترین و بهترین کیبورد گیمینگ آشنا شوید، در این مطلب همراه ما باشید.

بهترین کیبورد گیمینگ برای بازی

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین موس های کامپیوتر و در واقع جدیدترین موس های دنیا با تکنولوژی های پیشرفته ای تولید شده اند که کار با کامپیوتر و لپ تاپ را به مراتب برای کاربران ساده تر می کند. موس یا ماوس یکی از مهم ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ است. این وسیله جانبی یکی از الزامات در کامپوترهای خانگی است اما با توجه به وجود تاچ پد موس در لپ تاپ ها، آن ها را از موس خارجی بی نیاز می کند. با این وجود برخی از افراد کار با یک موس خارجی را به کار با تاچ پد موس ترجیح می دهند. افزایش کاربرد موس توسط کاربران لپ تاپ و کامپیوتر، باعث شد در سال های اخیر موس های متنوعی به بازار راه پیدا کنند. ما قصد داریم در این مطلب جدیدترین ماوس های دنیا را معرفی کنیم.

معرفی جدیدترین موس های دنیا با دقت بالا

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

الگوریتم های جدید گوگل برای سئو در سال ۲۰۲۰ چگونه است؟ گوگل به صورت مرتب الگوریتم ها و ربات های خود را به روز کرده و صفحه SERP یا همان صفحه نتایج جستجو را بر اساس این الگوریتم ها به کاربران نمایش می دهد. اگر می خواهید در سال ۲۰۲۰ وب سایتتان با کلمات کلیدی مختلف د۰ر صفحه اول گوگل نمایش داده شود، باید با الگوریتم جدید گوگل برای سئو آشنا بوده و سایت خود را با توجه به آن ها سئو کنید. اگر چه گوگل هرگز عملکرد الگوریتم های خود را به صورت شفاف بیان نکرده، اما در این مطلب تغییرات الگوریتم ها و ربات های گوگل تا سال ۲۰۲۰ را بررسی کرده و راهکارهایی را برای سئوی وب سایت بیان نماییم.

الگوریتم جدید گوگل برای سئو در سال ۲۰۲۰

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

آیا محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران را می شناسید؟ شناخت محبوب ترین شبکه های اجتماعی چه کمکی به ما می کند؟ تا مدتی قبل شبکه های اجتماعی جنبه سرگرمی و به اشتراک گذاری تصاویر و متن هایی برای انتشار روزمرگی های هر فرد بود؛ و اغلب افراد صرفا برای گذراندن وقت خود و یا ارتباط با دوستان و اطرافیان خود در شبکه های اجتماعی فعالیت می کردند. اما امروزه شبکه های اجتماعی به ابزاری برای کسب درآمد تبدیل شده است و افراد از شبکه های اجتماعی برای گسترش کسب و کار خود و یا حتی راه اندازی کسب و کار از آن ها استفاده می کنند. اگر شما هم قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و یا می خواهید از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کارتان کمک بگیرید، نیاز است شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران را بشناسید و فعالیتتان را در آن ها آغاز کنید.

شناخت محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران به شما کمک می کند تا دریابید مخاطبان شما در کدام یک از شبکه های اجتماعی بیشتر حضور دارند. به این ترتیب می توانید با استفاده از این شبکه ها به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و در نتیجه به موفقیت بیشتری دست پیدا خواهید کرد. البته بهتر است با توجه به نوع کسب و کارتان ابتدا مخاطبان خود را شناسایی کنید و سپس مناسب ترین شبکه را برای آغاز فعالیت خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید یک کسب و کار در حوزه فروش آنلاین لباس راه اندازی کنید، بهتر است یک صفحه تجاری در اینستاگرام ایجاد کرده و محصولات و تولیدات خود را در آنجا به مخاطبین خود معرفی کنید. در مقابل کاربران شبکه اجتماعی لینکدین برای یادگیری و مطالعه در آن حضور دارند، بنابراین سعی کنید ابتدا مخاطبین هدف خود را شناسایی کرده و سپس فضایی را که آن ها فعالیت بیشتری دارند، انتخاب کنید.

محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران

 

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

بدون شک گوگل کروم محبوب ترین مرورگر وب در جهان است و همه ما بارها از آن در گوشی های موبایل و یا سیستم های کامپیوتری خود برای جستجو در وب استفاده کرده ایم. شما می توانید بهترین افزونه های گوگل کروم را به این مرورگر اضافه کنید تا از تمام امکانات آن به طور کامل بهره ببرید. کمپانی گوگل همچنان در حال تلاش برای بهبود رابطه کاربری و عملکرد گوگل کروم است. به همین دلیل افزونه هایی را در اختیار کاربران قرار داده است.

در این مطلب به معرفی بهترین افزونه های کروم می پردازیم و شما می توانید به سادگی با افزودن آن ها به مرورگر خود، از امکانات بیشتری استفاده نمایید. همچنین حذف افزونه های گوگل کروم از این مرورگر نیز به سادگی امکان پذیر است که در این مطلب آموزش داده خواهد شد.

معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم 

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

ویندوز ۱۰ یکی از بهترین نسخه های ویندوز ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت است و همه افراد که استفاده از کامپیوتر به بخشی از زندگی آن ها تبدیل شده است، تمایل به استفاده از این ویندوز هستند. به منظور حفظ برتری و کیفیت ویندوز ۱۰ ، شرکت مایکروسافت، به طور مرتب ویزگی هایی جدیدی را به آن اضافه می کند. اما متاسفانه بسیاری از کاربران از جدیدترین ویژگی های ویندوز ۱۰ اطلاع ندارند و از امکانات آن بهره نمی برند. به همین دلیل ما در این مطلب جدیدترین ویژگی های ویندوز ۱۰ را برای آشنایی بیشتر کاربران با این نسخه از ویندوز بیان کرده ایم.

شما می توانید با استفاده از قابلیت های جدید ویندوز ۱۰ شاهد عملکرد بهتری از آن باشید.

جدیدترین ویژگی های ویندوز ۱۰ را بشناسید

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

آیا مهم ترین افزونه های وردپرس را می شناسید؟ تا مدتی قبل، طراحی سایت نیازمند اندک تخصص و دانش برنامه نویسی بود و به همین دلیل بیشتر افرادی که تخصص لازم را نداشتند و می خواستند در موتور جستجوی گوگل دیده شوند، به ایجاد وبلاگ روی می آوردند. اما اکنون وجود CMS ها یا همان سیستم های مدیریت محتوای مختلف مثل وردپرس، جوملا و… طراحی و ساخت وب سایت را راحت تر کرده است. بدین صورت که هر فرد حتی بدون اینکه اندک دانش برنامه نویسی داشته باشد می تواند برای خود یک وب سایت طراحی کند.

امروزه بیشتر مدیران و کارفرمایان، بخشی از کسب و کارشان را به کسب و کار اینترنتی تبدیل کرده اند و در سال های اخیر شاهد رقابت شدیدی بین کسب و کارهای آنلاین مختلف هستیم. شما هم می توانید با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، یک وب سایت طراحی کنید. اما پس از نصب وردپرس و گذراندن مراحل اولیه ساخت وب سایت، برای توسعه وب سایتتان به افزونه یا پلاگین های مختلفی نیاز دارید. بنابراین آشنایی با مهم ترین افزونه های وردپرس به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بهینه کرده و توسعه دهید. در ادامه لیستی از بهترین و مهم ترین افزونه های وردپرس را برای شما آماده کرده ایم.

مهم ترین افزونه های وردپرس

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

با ورود تبلت ها به دنیای دیجیتال، افراد زیادی نسبت به خرید آن ها مشتاق شدند. تبلت ها با صفحه نمایش بزرگ تر از موبایل و کوچک تر از لپ تاپ، بدون استفاده از کیبورد و ماوس می توانند بخش بزرگی از نیاز های شما را رفع کنند. اگر قصد دارید یک تبلت خریداری کنید، بهتر است از نکات مهم در خرید تبلت آگاه باشید و آن ها را در خرید به کار ببرید. شما می توانید با تبلت فیلم تماشا کنید، بازی کنید، ایمیل ارسال کرده و یا به فیسبوک خود سر بزنید. ما در این مطلب به بیان نکات مهم در خرید تبلت می پردازیم و شما می توانید با استفاده از این نکات و به خاظر سپاری آن ها هنگام خرید، بهترین و مناسبس ترین تبلت را انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید تبلت

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

بازی های اکشن یکی از بهترین و محبوب ترین انواع بازی است و اغلب افرادی که به بازی های هیجانی علاقه دارند، این نوع بازی را انتخاب می کنند. ما لیستی از بهترین بازی های اکشن اندروید را در این مطلب ارائه می دهیم و شما می توانید به سادگی آن ها را دانلود و نصب نمایید. اغلب افراد فکر می کنند بازی های اکشن تنها شامل بازی های جنگجویانه و یا به اصطلاح تفنگی است؛ اما این تفکر اشتباه بوده و بسیاری از بازی های ماجراجویی و… نیز در زیرشاخه بازی های اکشن قرار می گیرند.

اگرچه بازی های اکشن زیادی تولید شده و هر یک از آن ها در بازه های زمانی مختلف، آپدیت های جدیدی ارائه می دهند. اما قطعا برخی از آن ها به دلایل مختلف مثل کیفیت تصویر، سرعت، FPS بالا و… محبوبیت بیشتری نزد کاربران اندروید دارد که ما این بازی ها را در اینجا معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین بازی های اندروید، در این مطلب همراه ما باشید.

بهترین بازی های اکشن اندروید

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

مدیریت زمان استفاده از اینستاگرام چگونه است و چه فوایدی دارد؟ در سال های اخیر، شاهد استفاده روز افزون از شبکه های اجتماعی بوده ایم و حضور در این شبکه ها، برای همه ما به یک عادت روزانه تبدیل شده است. اما برخی از افراد زمان زیادی از شبانه روز خود را به استفاده از این شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن ها اختصاص می دهند. اینستاگرام نیز موفق شده به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی به ویژه در ایران تبدیل شود و افراد زیادی اوقات فراغت خود را در آن سپری می کنند. اگرچه همه ما از معایب استفاده بیش از آن آگاهیم، اما گاهی اوقات توانایی مدیریت زمان استفاده از اینستاگرام را نداریم.

خوشبختانه اینستاگرام اخیرا آپشنی اضافه کرده و این امکان را به شما می دهد که بتوانید زمان استفاده از این برنامه را کنترل کنید. اگر شما نیز با این مسئله رو برو هستید و می خواهید زمان استفاده از اینستاگرام را کاهش دهید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با آپشن نسبتا جدید اینستاگرام آشنا شوید.

مدیریت زمان استفاده از اینستاگرام

  • سمیه شریفی