لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه کنار میز کار خود، یک لیوان آب یا چای دارید، مطالعه این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید. خیس شدن لپ تاپ یکی از اصلی ترین دلایل خراب شدن آن هاست؛ اما شما می توانید با اقدامات به موقع، لپ تاپ خود را در مقابل این مشکل محافظت کنید.

نوع مایعی که باعث خیس شدن لپ تاپ شده در میزان آسیبی که به آن وارد می کند، تاثیر زیادی دارد. آب کمترین آسیب و مایعات قندی بیشترین آسیب را به لپ تاپ وارد می کند. این نکته را بدانید که به محض خیس شدن لپ تاپ، هر ثانیه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید.

این موضوع را فراموش نکنید که هنگام خیس شدن لپ تاپ احتمال خراب شدن و از کار افتادن آن بسیار زیاد است و اقدامات شما فقط راهی برای نجات آن است. در صورتی که هنگام ریختن آب روی لپ تاپ، جرقه ای در آن مشاهده کرده اید، باید بدانید که امکان رخ دادن اتفاقی خطرناک وجود دارد و بهتر است از آن دور شوید و با جدا کردن آن از پریز برق، از اتفاقاتی مثل برق گرفتگی یا آتش سوزی جلوگیری کنید.

هنگام خیس شدن لپ تاپ چه کار کنیم ؟

  • ۰۰/۰۵/۲۴
  • سمیه شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی