لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این راهنمای خرید کارت صدا بررسی خواهیم کرد که کارت صدا چیست، چه کاربردی دارد و آیا کامپیوتر شما نیاز به این قطعه دارد یا خیر. در صورت نیاز کدام کارت صدا با چه ویژگی هایی مناسب کار و رایانه شما می باشد. به این ترتیب می توانید انتخاب بهتری متناسب با نیاز خود داشته باشید.

کارت صدا چیست؟

کارت صدا قطعه ای است که وظیفه آن تبدیل سیگنال های صوتی آنالوگ و دیجیتال به یکدیگر می باشد. این سخت افزار خروجی هایی را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید هدفون، هدست، میکروفون و … را به کامپیوتر متصل کنید. امروزه اکثر مادربرد های جدید دارای کارت صدای On-board می باشد. اما اگر دستگاه شما این قطعه را نداشت باید برای آن یک کارت صدا تهیه کنید. در ادامه مهم ترین نکات راهنمای خرید کارت صدا را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید. پس از این مرحله نیز نحوه اتصال کارت صدا اکسترنال و اینترنال به کامپیوتر را آموزش خواهیم داد.

نکات مهم در خرید کارت صدا

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

اگرچه تبدیل عکس به استیکر کارتونی کار سختی به نظر می رسد، اما همیشه برای هر کاری راه ساده تری نیز وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، استفاده از اپلیکیشن هایی است که با دریافت عکس، عملیات ساخت استیکر کارتونی را انجام می دهد.

ما در اینجا اپلیکیشن Bitmoji را معرفی می کنیم که امکان ساخت استیکرهای جذاب را برای شما فراهم می کند. در مطلب پیشین نحوه ساخت ایموجی در اندروید را با استفاده از کیبورد Gboard آموزش دادیم و هر فرد می تواند ایموجی های جدیدی را در این کیبورد ساخته و برای دیگران ارسال کنند.

برنامه Bitmoji وابسته به Gboard است و باید قبل از اقدام به ساخت استیکر های کارتونی، این برنامه را نصب نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از این دو برنامه را به شما آموزش دهیم.

تبدیل عکس به استیکر کارتونی

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

آموزش گام به گام نصب اینستاگرام روی کامپیوتر در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد تا از این پس بتوانید صفحه اینستاگرام خود را بر روی مانیتور کامپیوتر یا لپ تاپ مشاهده کنید. این کار بسیار ساده بوده و می توانید با انجام مراحلی که در این صفحه مطالعه می کنید، اینستاگرام خود را به کامپیوترتان منتقل نمایید.

اینستاگرام سال ها است یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در جهان است که میلیون ها نفر در آن برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود یا تصاویر مورد علاقه‌شان، یک یا چند صفحه دارند.

شاید بخواهید علاوه بر موبایل، در کامپیوتر خود نیز به صفحه اینستاگرامتان برای انتشار عکس، مشاهده صفحه سایر کابران و… استفاده کنید. می توانید برای این کار، روش هایی را که در ادامه بیان می کنیم، به کار برده و در چند مرحله ساده، اینستاگرامتان را بر روی کامپیوتر نصب کنید.

آموزش نحوه نصب اینستاگرام در کامپیوتر

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

ساخت ایموجی در اندروید برای واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام، روش های مختلفی دارد اما ساده ترین و البته بهترین راه، استفاده از کیبورد Gboard است. با استفاده از این کیبورد می توانید از سایر ایموجی ها استفاده کرده و ایموجی هایی جدید خلق کنید. در واقع ایموجی شما، ترکیبی از ایموجی های رایج کیبوردهاست. قبلا روش ساخت استیکر در تلگرام را توضیح دادیم که می توانید با استفاده از آن تصاویر خود را به استیکر تبدیل کرده و در تلگرام برای دیگران ارسال کنید.

اما چگونه باید این کار را انجام داد؟ برای ساخت ایموجی در اندروید، نیازی نیست کار پیچیده ای انجام دهید. تنها باید از روشی که در ادامه توضیح می دهیم استفاده کرده و در نهایت ایموجی ها را ارسال کنید.

ساخت ایموجی در اندروید

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

اسپلیتر مودم به عنوان یک ابزار شبکه ضروری برای کسانی که از اینترنت خانگی استفاده می کنند، شناخته می شود. اسپلیتر مودم چیست؟ چه کاربردهایی دارد و نحوه نصب آن چگونه است؟ برای کسب اطلاعات کافی درباره این وسیله کوچک اما مهم، این مطلب را از دست ندهید.

اسپلیتر مودم چیست ؟

اسپلیتر (splitter) ، نویزگیر یا جدا کننده وظیفه جدا کردن سیگنال تلفن از سیگنال ADSL را برعهده دارد. به این ترتیب که با اتصال تلفن و مودم به این دستگاه تداخل سیگنال بین مودم و تلفن ایجاد نخواهد شد.

یک سمت این اسپلیتر یک ورودی تلفن و سمت دیگرش دو خروجی برای گوشی تلفن و مودم تعبیه شده تا به وسیله آن voice را از data جدا کرده و اتصال اینترنت مشکلی برای مکالمه ایجاد نکند.

چرا باید برای عدم تداخل بین سیگنال های مودم و اینترنت از اسپلیتر استفاده کرد؟

از آنجا که انتقال دیتا در خطوط تلفن به صورت آنالوگ و در ADSL به صورت دیجیتال استفاده می شود، نیاز به یک اسپلیتر مودم داریم تا این سیگنال ها از یکدیگر جدا شوند.

با توجه به اینکه نوع و کیفیت این محصول در اینترنت و خطوط تلفن شما تاثیر بسزایی دارد، هنگام خرید باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

کاربردهای اسپلیتر مودم

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

در راهنمای خرید شارژر دیواری چه نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید به آن ها توجه کنید تا در نهایت یک کالا با طول عمر و کیفیت بالا داشته باشید؟ شارژر دیواری هنگام خرید موبایل و یا هر وسیله دیجیتال که باتری قابل شارژ دارد، در بسته بندی محصول کابل شارژ و کلگلی آن نیز وجود دارد. اما اگر پس از مدتی به هر دلیل شارژر آن دستگاه با مشکل مواجه شده یا گم شود، ناچار به خرید یک شارژر دیواری خواهید بود.

شارژر دیواری چیست؟

شارژر دیواری وسیله ای است که توسط یک دو شاخه یا سه شاخه به پریز برق متصل شده و به واسطه یک کابل با درگاه مناسب، دستگاه را شارژ می کند. اما باید هنگام خرید این کالا چه مواردی را در نظر بگیرید تا در نهایت از خرید خود راضی باشید. در راهنمای خرید شارژر دیواری ، نکاتی را یادآور می شویم که برای خرید شارژر دیواری یاید به آن ها توجه کنید. بنابراین اگر شما هم نیاز به یک شارژر دیواری دارید در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید شارژر دیواری

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

تغییر ترتیب هایلایت اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ برای تغییر هایلایت اینستاگرام چه روش هایی وجود دارد؟ اینستاگرام مدتی است ویژگی هایلایت کردن استوری را اضافه کرده تا کاربران بتوانند استوری های مورد علاقه خود را در پیج خود و در دسته بندی های مورد نظر ذخیره کرده و به نمایش بگذارد. از آنجا که انرژی استوری اینستاگرام تنها تا 24 ساعت برای کاربران قابل نمایش است، این ویژگی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. اگر شما چند هایلایت در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کرده اید و می خواهید ترتیب آن ها را مشخص کنید، این مطلب را از دست ندهید.

فرض کنید می خواهیم یکی از هایلایت های پیج اینستاگرام، اولین هایلایت نمایش داده شده در صفحه باشد. اگر پیج فروشگاهی دارید، ممکن است بخواهید هایلایت آدرس، هایلایت نحوه ثبت سفارش، هایلایت قیمت و یا هر مطلب مهم دیگری اولین هایلایت باشد تا هر کاربر به محض بازدید از پیج، آن را ببینید.

اینستاگرام به صورت پیشفرض این قابلیت را برای کاربران خود فراهم نکرده، اما یک ترفند ساده برای این کار وجود دارد که می توانید با انجام چند مرحله ساده که در ادامه توضیح داده ایم، این کار را انجام دهید. این روش را در ادامه بیان می کنیم.

تغییر ترتیب هایلایت اینستاگرام

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ شامل کالاهایی است که در کنار کامپیوتر و لپ تاپ، کار با آن ها را برای ما راحت و حتی لذت بخش خواهد کرد. همانطور که خرید لوازم جانبی کامپیوتر در فروشگاه بهیران امکان پذیر است، می توانید برای خرید لوازم جانبی لپ تاپ از جمله ماوس، ماوس پد، اسپیکر، هدست، هاب USB، کیف لپ تاپ و… نیز به وب سایت بهیران مراجعه کنید.

بهتر است قبل از خرید لوازم جانبی کامپیوتر، ابتدا آن ها را بشناسید و بررسی کنید آیا داشتن آن ها برای شما ضرورت دارد یا خیر؟

با خرید بهترین لوازم جانبی کامپیوتر شامل ماوس، کیبورد، ماوس پد، دسته بازی، اسپیکر، هدست و... می توانید تا سال ها از آن ها استفاده کرده و نیازی به خرید مجدد آن ها نداشته باشید.

می توانید در فروشگاه اینترنتی بهیران، برای شناخت ویژگی های مهم و خرید این محصولات اقدام کنید.

  • سمیه شریفی
  • ۰
  • ۰

دلیل قطع شدن اینترنت چیست و چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟ قطع شدن اینترنت و مودم از مشکلات ناخوشایندی است که همه ما تجربه کرده ایم. اگر چه کامپیوترها می توانند کارهای آفلاین زیادی انجام دهند، اما قطع شدن اینترنت، شما را بسیار محدود می کند. دسترسی به بازی های آنلاین، دانلود فیلم، دسترسی به شبکه های اجتماعی مختلف، امکان انجام پروژه های درسی و کاری و بسیاری از کارهای دیگر، تنها با قطع شدن اینترنت، به مشکل خواهد خورد.

برای پیدا کردن دلیل قطع شدن اینترنت ، باید موارد زیادی را بررسی نمایید. در ابتدا یک وب سایت را بر روی مرورگرتان باز کرده و در هر مرحله آن با رفرش کردن آن، بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر!

دلیل قطع شدن اینترنت مودم

1- مطمئن شوید مشکل از مودم است!

گاهی ممکن است فکر کنید اینترنت قطع شده است، اما مشکل از وب سایت، نرم افزار و یا شبکه اجتماعی مورد نظر شما است. بنابراین در قدم اول با مراجعه به وب سایتی دیگر، مطمئن شوید مشکل از اینترنت و مودم شما است. به عنوان مثال اگر نمی توانید وارد توئیتر شوید، چند سایت دیگر را امتحان کنید.

سایر دلایل قطع شدن اینترنت

  • سمیه شریفی