لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

در طی چند سال اخیر، لپ تاپ ها به ابزاری مهم جهت انجام دادن کارهای روزانه، از تماشای فیلم، تا انجام امور اداری، خرید اینترنتی و… تبدیل شدند. با ساخت لپ تاپ ها در سایزهای مختلف، حمل و نقل آن ها برای افراد راحت تر شده و وجود باتری در آن ها باعث می شود بتوان در هر مکانی بدون نیاز به اتصال به برق، کارهای ضروری خود را توسط لپ تاپ انجام داد. اما آیا برای افزایش عمر باتری لپ تاپ خود، چاره ای اندیشیده اید؟ اگر یک لپ تاپ برای انجام امور روزانه، خرید اینترنتی، کارهای اداری، تماشای فیلم و یا حتی انجام بازی دارید، باید بدانید که یکی از مهم ترین بخش های آن، باتری و طول عمرش می باشد و راه های افزایش عمر باتری لپ تاپ از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید.

طبیعی است که عمر باتری هر لپ تاپ با توجه به برنامه ها، نرم افزارهای نصب شده روی آن، متفاوت است. به عنوان مثال اگر مرتبا با لپ تاپ خود، بازی هایی با گرافیک بالا انجام دهید، باتری بیشتری مصرف خواهد شد. اما علاوه بر این تنظیمات نادرست و عدم استفاده صحیح از لپ تاپ موجب کاهش طول عمر باتری لپ تاپتان خواهد شد.

اما لازم نیست نگران عمر باتری لپ تاپ خود باشید، چرا که ما در اینجا ترفند ها و نکته هایی را بیان می کنیم که با مطالعه و عمل به آن ها می توانید عمر باتری لپ تاپ را به حداکثر برسانید. برای اینکه با این ترفندها آشنا شوید با ما در این مطلب همراه باشید و سعی کنید با مطالعه راه های افزایش عمر باتری لپ تاپ و انجام آن ها، از کاهش طول عمر باتری لپ تاپتان جلوگیری نمایید.

راه های افزایش عمر باتری لپ تاپ

  • ۰۰/۰۶/۰۲
  • سمیه شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی