لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

آشنایی با ترفندهای جیمیل به شما کمک می کند تا بتوانید از امکانات این سرویس گوگل بهتر و بیشتر استفاده کنید. با وجود شبکه های اجتماعی مختلف، محبوبیت سرویس جیمیل کاهش پیدا نکرده و افراد زیادی با اهداف مختلف از آن استفاده می کنند. اما جیمیل فراتر از یک سرویس ساده گوگل است که ما هر روز از آن استفاده می کنیم. اگر شما هم از کاربران دائمی جیمیل هستید و هر روز بارها برای ارسال یا دریافت فایل های مختلف از آن استفاده می کنید، بهتر است در این مطلب همراه ما باشید.

بهترین ترفندهای جیمیل

۱- بازگرداندن ایمیل ارسال شده

اشتباه در ارسال ایمیل، بسیار رایج است. یک نظر سنجی تحت نظر CBS نشان داده است که حدود ۳۲ درصد از افراد در ارسال ایمیل اشتباه می کنند. از آنجا که اغلب مواقع فایل ها و مطالب مهم و محرمانه توسط سرویس جیمیل ارسال می شود، اشتباه فرستادن ایمیل ها، مشکلات زیادی را برای افراد به همراه دارد. بنابراین گوگل برای حل این مشکل یک قابلیت به سرویس جیمیل استفاده کرده که شما می توانید تا ۳۰ ثانیه پس از ارسال ایمیل آن را بازگردانید. برای این کار از قسمت تنظیمات یا Setting گزینه “Undo Send” را فعال کنید.

سایر ترفندهای جیمیل

  • ۰۰/۰۵/۱۹
  • سمیه شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی