لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، ترفندهای موبایل و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

آیا مزایای استفاده از لامپ های LED را می دانید؟ لامپ LED چیست و چه کاربردرهایی دارد؟ استفاده از لامپ LED در ایران به چه شکل است؟ اگر می خواهید درباره لامپ های LED بیشتر بدانید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

لامپ های LED مخفف Light Emitting Diodes و به معنی دیود منتشر کننده نور می باشد. این لامپ ها آخرین و جذاب ترین تکنولوژی پیشرفته در صنعت روشنایی هستند. در لامپ های LED قطعه های کوچکی وجود دارد که با عبور جریان برق، نور منتشر می کنند. امروزه در بیشتر کشورهای پیشرفته استفاده از لامپ های LED به جای لامپ های رشته ای و… مرسوم شده است. اگر چه این نوع لامپ ها در سال های اخیر به ایران راه پیدا کرده اند، اما عدم اطلاع رسانی صحیح به مردم، موجب شده تا افراد کمتری از مزایای آن ها آگاهی داشته باشند و در نتیجه مصرف آن ها نسبت به سایر کشورها کمتر باشد. اما مرایای استفاده از لامپ های LED چیست و جرا بهتر است از این لامپ ها به جای لامپ های معمول که در منزل داریم، استفاده کنیم؟

مزایا استفاده از لامپ های LED

  • ۰۰/۰۵/۱۹
  • سمیه شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی